Usch och fy och blä

Idag har varit en riktig skitdag! Jag ville bara sätta mig ner och storböla hela dagen, men tyvärr passar sig inte alltid sådant beteende. Annat var det på den tiden då man alltid hade en sandlåda till hands. Då kunde man äta sand tills man faktiskt hade en anledning till snor och tårar som sprutade lite överallt. Jaja.
Nu har det goda humöret trots allt tagit överhanden, det är sjukt hur bra man mår efter att ha tränat lite med vårt fina rödsvarta lag.
Något som jag dock frotfarande sörjer smått är att biljetterna till Winnerbäcks konsert i november är slutsålda. Det gjorde mig faktiskt jätteledsen, hade verkligen sett fram emot att se honom live. Men, men.
Den första trumpetlektionen med nye läraren Bo-Inge (underbart namn att uttala) kändes väldigt bra. Karln vet vad han gör och fick mig att inse att det faktiskt finns ett övningssystem till en bok som jag haft i säkert 6 år. Lustigt.

Dagen var verkligen skit. Det berodde inte på människorna utan på något inuti. Hoppas det inte dyker upp igen på lääänge. Usch.

Sov

Kommentarer
Postat av: Erik

observera att han faktiskt är självlärd på trummor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback