Vod sko jog gora? (o-språket)

Ojojoj, nu är det så mycket musik att jag inte vet var jag ska göra av mig. Jag har fyra saker jag vill göra, och de går tyvärr inte så bra att förena för tillfället. Jag vill:

1. Lyssna på min nya Winnerbäckskiva
2. Spela på min underbara trumpet (inte ny)
3. Lyssna på Black Dyke-skivan som jag just har lånat av Johan (fantastisk!)
4. Spela på den lustiga ess-kornetten som jag just lånat av Marit

Det är süpersvårt att bestämma sig ibland. Jag tror jag lyssnar lite, måste vara snäll mot syster yster som skriver labbis. Stackarn. Skönt att kemiprovet är över. Synd att vi har matteprov och fysikprov kvar. Fast jag ska inte klaga, det har varit en bra dag med lite fika med William och lite fika på stormötet (allas vår egen moderkaksförening bjöd) samt lite kaka och bulla på orkestern.
Buuullebullebulle trallala!

Kakmonster på er alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för Black dyke-skiva? SVARA FORT; MÅSTE HA!!

2007-10-05 @ 17:21:30
Postat av: moncan

Ja du.. Call of the Cossacks och... öh, minns faktiskt inte vad den andra heter... Call of the Righteous tror jag.
Vem undrar? :^

Postat av: moncan, jo

Nä. Jag är ju tossig. Den andra titeln jag skrev där uppe är ju ett stycke jag har spelat. Stupid me. Den andra var "Essential Dyke Volume VII"

2007-10-15 @ 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback