BLÄ! Blä, blä, blä!

Nä, nu blir jag less! Jag hade skrivit värsta solskensinlägget i kanske drygt en halvtimme, och sen försvinner det när jag just har skrivit in rubriken som sista steg!

Nu orkar jag inte. Jag som hade lagt in så mycket kärlek i det. Det är som att en del av min själ just försvann. Uff.

I korthet handlar det om att jag i och med lördagens mys"fest" hos Erik insåg hur skönt det är att umgås med killar. Dessutom förolämpade jag klarinetter. Och öste massa kärlek över folk jag träffat på ett eller annat sätt genom musiken. Att jag fått 21 mail på knappt en vecka av musiklärar-Matti fanns också att läsa. Samt att han vill att vi ska ha tre spelningar per dag nu, vilket innebär att vi har 9 konserter kvar med samma repertoar, och att I Wish kommer spelas 21 ggr på 4 dagar av oss.
Jag skrev också att jag njöt av att spela i lördags, trots att jag mellan mina två solostunder framstod som lite fjolliga i jämförelse med rockbandet som då spelade. Fast kaktanterna gillade mig bättre.
Uff. Omotiverad är jag, så jag ska sova. Men jag vill bara säga att jag läste en blogg som en från sommarens "band camp" hade skrivit. Det var som att äta solsken, så glad blev jag av den. Mys.

Sov, skitungar!

Kommentarer
Postat av: axelo

Är det någon mer än du och jag från lägret som har blogg?! Länka! :D

Postat av: kråkan

Jag menade dig, fjolla :P
Fast Martin Eriksson har också: shockingnews.blogg.se
Ida har också en, fast hon skriver väldigt sällan... och jag kan inte komma ihåg vad den heter heller för den delen.

2007-09-25 @ 21:33:41
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: mü!

idaaskerfelt.blogg.se!

2007-09-25 @ 21:47:54
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: PorrJulia

haha, du skrev typ inget om lördagen ! stackare.. ditt solksensinlägg o allt :O
saknar dig i skolan monki, vi lär ses i helgen för jag åker till holland på måndag !! <3<3
loove!

2007-09-26 @ 18:35:37
Postat av: monk

HOLLAND! Gudars... Jag kommer sakna dig i skolan måste jag säga. Men, men, en liten "syning" får vi fixa! :)

2007-09-27 @ 00:48:09
URL: http://moncan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback