Früktansvärt fin torsdag

Idag har varit hur trevlig som helst!
Idag började med sovmorgon, och det var ju strålande SOL, så jag blev på galet bra humör. Sedan fortsatte idag med dagens enda lektion, matte, där jag faktiskt räknade en hel del (allting är relativt). Var skoldagen slut nu? Nä, bara nästan. 
Klassen och jag travade ner till gympasalen. Nej förresten, jag skjutsades av en galen Julia som inte kunde få bromsarna att fungera. Hur som helst, där nere testade vår klass den station vi ska ha på skrapandagen då ettorna inte nollas. Notera INTE nollas, vi får nämligen inte ha något kladdigt, blött eller på något sätt förnedrande göromål i vår uppgift, så idéerna blev ganska begränsade. I vilket fall gick "gympandet" bra, Lisa och Erik förlorade armarna, men lite smällar får man ta.
 Under vår enda lektion hade jag och Mathilda bestämt oss för att dela på en "2 till priset av 1"-kupong på image123 (Subway), så därför skjutsade hon ner mig till stan på sin cykel med sällskap av Julia, Sofie och Sanna. Av dessa stannade jag, Julia och Mathilda, sedan kom även Andrea och Ronja. MUMS till priset av 20 kr! Fast det blev 25 till slut, för jag och Rudie delade även på en kaffekupong. De som känner mig vet hur det går när jag får i mig för mycket kaffe, så jag fick skratta mig lycklig.
Efter gottandet gick jag, Mathilda och Andrea runt och fotade lite till mitt mediaarbete, och sedan tog vi oss in på H&M. Där fastnade vi.
Mathilda fastnade i en grå tröja och en mössa. Andrea fastnade i först två, men sedan bara en grå tröja. Jag fastnade i FYRA tröjor, varav tre var gråa. Vad ska en flicka göra när beslutsångesten smyger sig på? Jo, hon köper dem alla på öppet köp för en summa som går upp emot 800kr-strecket. Grått verkar för övrigt vara dagens färg...

HJÄLP!
Om du är en god människa säger/skriver du till mig vilka (helst två) av tröjorna jag bör behålla/lämna tillbaka.
image124

Tack Isabelle för utmärkt fotografering. Tack alla människor som har gjort denna dag helt gyllene. Tack för att vi "stadsstannare" inte fyllt 18 så att vi slapp "fotomodella" och hamna rullandes på JC:s hemsida. Tack till fotografen för att hon hade den goda smaken att fråga oss snygga skrapanelever om vi ville medverka.

PUSSEL

Kommentarer
Postat av: Larsson ★

du ska ha de två ljusgråa :)

Postat av: Amanda

Svårt val, men den rosa/grå/svart/vita var iaf super über söt/fin:). Köper den gärna av dig om du beslutar dig för att lämna tillbaka den;).

2007-09-13 @ 18:58:26
Postat av: axel

de två nedersta (Y)

2007-09-14 @ 18:18:58
Postat av: Linde (mannen, myten, matematikern)

Den nere till höger är den lätt snyggaste enligt min åsikt...

2007-09-15 @ 00:31:19
Postat av: Järpen Boys

Lämna tillbaka alla tröjor, lägg pengarna (omärkta sedlar) i ett brunt kuvert, lägg det vid McDonald´s Råbyleden kl0415 tisdag morgon.

2007-09-16 @ 22:07:24
Postat av: moncan, jo

Jättetack för visat intresse, ni coola stoolar (men låt ingen sätta sig på er). Till Järpen säger jag bara HAHAHAAA...HAHAHAHAHAHAHA..hahaha..haaa :D

2007-09-16 @ 22:17:52
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: Järpen Boys

Eftersom att kuvertet uteblev fick vi göra det bästa av situationen. Vi gick runt i grannskapet och samlade in så många morgontidningar vi kunde hitta. Resultatet blev imponerande. Ettusentolv UNT, hundrasjuttioen DN, trehundraen SvD och en IKEA-katalog. Katalogen hittade vi dock på marken, vårupplagan från 05. Hursomhelst, vi är nöjda, vi fick vårat toapapper, så det mörka hotet mot din person är glömt.

2007-09-18 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback