Glad som choklad

Jag är en liten undulat..tralla lalla. Jag är lite glad utan anledning. Kanske för att jag och Isabelle hade en chokladafton igår till filmen chocolat, kanske för något annat. Kanske för att jag ska se (och förhoppningsvis höra) Lars Winnerbäck i november. Kanske för att jag får vara med om så mycket i mitt lilla liv. Kanske för att läxorna inte har hunnit dränka mig. Kanske för att jag inte hinner oroa mig pga upptagenhet. Kanske för att innebandymatchen gick bra idag. Kanske för att jag vet att jag har några kamrater här och var som tycker rätt mycket om mig. Kansek för att jag har så många att tycka om. Kanske för att jag är mätt. Kanske för att det är sent (jag gillar natten).

Äh, vem vet?
Kärlek på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback