Kallas det resumé?

Nu är det söndag. Fy vad jag känner mig oengagerad just för tillfället. Varför gör man saker? Varför pratar man med folk? Just nu vill jag bara äta, "motionera" och sova. Kolla på lite tv kanske.
Den här vekan har varit fylld med mycket annat. Störst var nog ändå "studieresan" till sjön Erken, men helgen bestående av fredag och lördag var väldigt trevliga måste tilläggas.

Erken tisdag & onsdag...
...var tidiga mornar och massa fisk (92% abborre) för min del. Det var även bastubadande vid en brygga - något som medförde 5 dopp i det blå. Vi i klassen fick också uppleva Viktors, PG:s och Calles städvilja. Vem är du?
 Laget
 Städpersonalen
 Tidig morgon
 Björn blöder på ena foten

Fredagen...
...var en välförtjänt filmkväll efter tre helgers slitande på innebandyplaner. Filmvalen var ganska misslyckade, men sällskapet och chipsen var desto bättre.

Kulturnatten...
...var inte så kulturell för min del, vår spelning blev inställd pga regnet, och när jag väl kom in till stan med Isabelle så var vi hemma hos Julia nästan hela kvällen. Det kulturella vi gjorde där var ungefär att lyssna på lite musik, och vill man kalla fotboll för kultur så kollade vi ställningen i matchen Sverige - Danmark lite då och då. Hur som helst var det en najs kväll, sällskapet glatt och maten sjukt god. Jag gillar kokos för övrigt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback