Morrrrrrrrrr

Nu är jag sjukt tjurig! Jag har spelat den tråkigaste matchen på flera år idag. Inte tråkigaste som i "ojoj, jag fick ingen speltid" eller "men ååh, det händer ju ingenting, trist att kolla på". Nej. Det var så sjukt tråkigt för att det kändes som att man gick tillbaka flera år i utvecklingen. För det första spelades matchen i Vattholmahallen med dess hala golv, och sedan var vissa i laget (jag nämner inga namn, jag bävar (!) dock inför nästa träning) som de var.
Jag blir så trött. Har man inte tränat på hela sommarn på grund av lathet tycker jag inte att man platsar. Pallar man inte fysträningarna på sommarlovet, så visst, man kan klara sig ändå med lite vilja. Men vi har ju hållit på och slipat i en månad nu med matcher och cuper och träningar, jag tycker det är sjukt trist att vissa kommer tillbaka först nu och drar ner hela den delen av laget som är i form både fysiskt och spelmässigt. Trist.

Vi får se hur morgondagen artar sig - träning eller icke träning, det är frågan.

Kackerlacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback