Pamelaaaa

Idag var det ingen skola för min del, nä, idag har jag hängt på musikens hus med skrapans musikklass.
Det var första gången jag var inne i konserthuset, och jag måste tyvärr säga att jag blev lite besviken. Golven hade, precis som det stod i UNT spruckit här och var, och det kändes lite ofräscht här och var eftersom minsta smuts syntes på de "sterila" ytorna. Fast jag blev glatt överraskad också, det fanns många spännande saker att upptäcka i detta krokiga och kringliga hus. Utsikten var ju förstås fin (den ska vara fantastisk på tjejtoan på sjätte våningen enligt Annika), och så var det väldigt roligt att försöka ta sig till femte våningen där green room fanns. Man var tvungen att åka hiss från sjätte våningen med Mohammed om man ville ner dit, och i den hissen fanns våning 1, 2, 3, 5, 6 och kanske 7, minns ej. Fjärde våningen saknades med andra ord! Lustigt.
Det allra bästa hittade vi dock i green room. Det droppar öl från taket! Baren råkar ligga precis ovanför, så det fanns en slang eller något som läckte. Öl i en pöl!

Nu vågar jag inte ha datorn länge till, syster kommer strax upp igen. Jag lurade till mig detta inlägg genom att säga att jag skulle söka efter låten Pamela på hennes externhårddisc. Det är inte klokt hur den fastnar!

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback