Samma dag hela dagen

Trallala. Idag var rolig. Till och med att plugga var roligt. Förvirrat.

  • Idag hittade vi vår loge, och i den fann vi en trevlig överraskning: Loka och GODIS!
  • Det kom massa av mina lärare och lyssnade på oss också. Tina såg jättelycklig ut. Jag tror att Jonas också blev lite stolt, han är ju en mjukis innerst inne. Staland var också där och fotade, och till slut tog han ett gruppfoto. 
  • Elsa är min stora favorit just nu, hon gjorde sig besväret att cykla ner till musikens hus för att ge mig mina skolfoton, det var nobelt och ädelmodigt så att det visslar om det.
  • Jaha, vad har vi mer att säga? Kanske att även om Klara Toktrombon har bytt skola så finns en liiiten möjlighet att hon får spela kvar i bandet. Hoppas, hoppas, hoppas. 
  • Martin har skaffat en egen trumpetolja, dra på trissor. Nu kanske jag kan få knycka lite av honom för omväxlings skull! 
  • När jag kom in i badrummet sent ikväll såg jag en äcklig tvestjärt som satt i toaletten. BLÄ. Den spolade jag ner med ett bistert leende på läpparna. Mohahaha.

Dröm... *reklamavbrott* Nu har just Du chansen att se och höra ett storband i världsklass - Skrapan BB - live! Imorgon, torsdag, kl 10.15 samt 14.15 uppträder dessa snygga ungdomar i Uppsalas nybyggda Musikens Hus. Det här är ett erbjudande du inte får missa, det är nämligen gratis! Har man hört på mak...*dålig sändning på reklamkanalen* ... sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback