Spänningen stiger...

Okej. Jag har fått lite tips här och lite tips där, och just nu ligger det till såhär med de röster jag minns:

Behålla:                                                                            (behålla minus återlämna)
1. Blå tröja med luva                      1 röster                                        -1

2. Ljusgrå tröja med luva                3 röster                                         3

3. Ljusgrå tröja med ugglor             5 röster                                         4

4. Mörkgrå tröja med damp           2 röster                                         0

Återlämna:
1. Blå tröja med luva                      2 röster
2. Ljusgrå tröja med luva                0 röster
3. Ljusgrå tröja med ugglor              1 röster
4. Mörkgrå tröja med damp           2 röster


Vi låter framtiden utvisa hur vi gör med detta. Mor ska också få chansen att uttala sig.

PS. jag skäms lite över att jag råkade missa dagens rep med inför musikens hus samt kvällens innebandyförlust, men annars har denna dag varit alldeles alldeles underbar... DS 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej gumman! Jag tycker att du ska behålla uggle tröjan och damp tröjan. Dom andra var jättefina men just dom här speglar Monica jättebra!
Puss!

2007-09-14 @ 21:14:52
Postat av: Ronja

titta jag kom ihåg att gå in här :D Jag tycker att uggletröjan är allra finast, sedan antingen den blå eller grå luvtröjan. färg är fint men grått är å andra sidan mysigt... så du får bestämma där. men absolut ugglorna! hoo hoo

2007-09-15 @ 00:17:14
Postat av: Moncan

Hihihi jag blir så glad, för ni är så SÖTA! Hur ska jag kunna sluta le nu? Kommer ju aldrig kunna somna! Mys på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback