Det bästa från den bästa

Tänk vilken tur jag har ibland med mina vänner. Jag vet inte riktigt hur jag har förtjänat vissa av dem...

Mathilda kom till skolan idag medan jag stod och pratade med Helenius:
- Moncan, jag har något åt dig!
Jag tänkte att jag antagligen hade glömt något (det hör inte till ovanligheterna direkt), så jag tänkte inte så mycket mer på det. Där misstog jag mig dock, för när jag kom fram till henne så gjorde hon mig så glad, så glad, så glad. "Jag tänkte att du har ju varit lite nere sista tiden, så när jag var inne på designtorget såg jag den här och tänkte på dig. Det är inget stort, men... Den (presentpåsen) har blivit lite skrynklig i plånboken...". Jag trodde att mitt bröst skulle spricka av en sådan där glädjekavalkad som kommer över mig ibland. Vid sådana tillfällen kan jag inte låta bli att fnissa och krypa ihop lite, annars sprängs jag!
Jag brydde mig verkligen inte om vad som skulle finnas i den silverglänsande lilla påsen, för bara att hon hade tänkt på mig gjorde mig så lycklig. Men det visade sig att innehållet inte hade kunnat vara bättre! Den här kvinnan har verkligen en känsla för feeling, för presenten visade sig vara en liten pin med texten "Heja Norge". Älskade Rude! Jag hade inte blivit gladare om jag så hade fått en plasma-TV och en årsprenumeration på BingoLotto. Den var det bästa av det bästa, och jag ska bära den med stolthet!

Mathilda är en fantastisk och mycket underbar kvinna. Hon har min kärlek! Här är hon och jag på ett av mina favoritfoton i hela världen. Jag vill kalla det Happy butts.

image272
Foto: Jennifer Eriksson Mammo.


Kärlek även till er andra, men inte riktigt lika mycket som till Mathilda, för idag får hon en extrados!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahaha, shit vad söt du är! Va bra att den gjorde dig glad :D Du var verkligen värd den. Pusspuss älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback