Fedag med frågetecken

Jag mår nästan illa men ler ändå. För jag är ju glad egentligen.
Herregud, orkar jag med en fullbokad helg? Inte just nu. Jag orkar inte heller oroa mig för alla läxor och 20-sidors tidningar som behöver fixas. Det är som om man har hamnat i någon sorts koma som hindrar panik- och stresshormonet från att utsöndras. Istället kommer ett litet ångesthål krypande in i magen som substitut. Ångest över saknaden på ångest. Ja, gudars skymning.
Imorgon klockan två är det konsert för oss Skrapanungar. I stora salen på musikes hus! Läckert! Då blir det akapella för nästan halva min slant. Be there or be square! Det är ju faktiskt gratis och underbart. Snygga människor på scen och så vidare.

Kl 14.00 i stora salen på Uppsala Konsert & Kongress!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anton

jag kommer. typ.

2008-04-25 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback