Fire!

Skolans datorer hatar mig.
Igår försökte jag logga in på fem olika datorer, men alla kastade ut mig så fort jag kommit in. Idag sa Martin att jag kunde sitta inne på Pelles konto. Så fort jag rörde musen loggades han ut. I datasalen skulle jag logga in på en dator, men då fungerade inte tangentbordet. Några minuter senare satte sig Erik där, tror ni inte att det funkade då? Jag blir så less. Nu har jag sprungit runt och loggats in och ut på två olika datorer (varav en hade låtit mig logga in tidigare idag), men ingen av dem älskade mig.
Det är bara den här som älskar mig. Nu är jag grovt bitter.

image273

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Annars önskar jag dig bara en fin dag!

Postat av: Beluf

En fin dag på dig också, Natalie B.

2008-04-11 @ 19:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback