Ingen laglös tös

Jag har hört att man inte får skjutsa folk på pakethållaren om de är över tio eller om det var femton år.

Jag är ju arton år gammal, så för att inte riskera något fick Martin skjutsa mig på sitt styre när vi skulle ner på stan för att träffa mor. Det var en premiär som hette duga tycker jag! Och det var nästan bekvämare än pakethållare vill jag påstå (fast utan att stå på mig allt för mycket)! Det enda som var obehagligt var nerförsbackar (risk att ramla framåt) och när Martin skulle starta (då lutade han sig mycket framåt -> åter risk att ramla av). Annars var han en mycket skicklig förare, och jag är ytterst tacksam för att han inte vinglade runt en massa, vilket pojkar har en tendens att göra om det kan leda till en skrikande tös.

Härligt att slippa vara olaglig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback