Mobil

Min mobil är sjukt opålitlig, och har så varit i någon månad. Före det var den helt enkelt bara opålitlig. Om man lägger till en opålitlig och lat Monica har vi uppnått Svårkontaktad. Det är mitt tillstånd sedan länge. Jag har någon spärr som gör att jag inte förstår att SMS jag får är menade till mig. Därmed ser jag ofta ingen vits i att svara. Dumt. Ännu dummare är att inte bara jag själv utan även telefonen motverkar mig i nuläget. Om jag vill skicka ett SMS eller ringa ett samtal så hävdar den att SIM-kortet inte sitter i. Sedan säger den "telefon spärrad, ångra?". Då säger jag "ja tack, ångra!". Tyvärr vill den då ha en kod som jag inte kan så... det är bara att stänga av och skaka lite på den. Funkar ibland. Inte alltid. Nu har det börjat trilla av delar av skalet från den också. Och så är det något som skramlar när man skakar på den. Luckan är inte heller så lycklig. Den klickar inte längre, vilket är väldigt otillfredsställande när man är van vid en klickande lucka.
Kanske dags att skaffa ny mobil? Någon av dessa? 



image276

image277


Pling plong!

Kommentarer
Postat av: Julia

Heta, kör på den vinröda. Mjao ;)

2008-04-18 @ 18:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback