Och nu lite skamlös reklam

I föregående inlägg nämnde jag att det är konsert imorgon. Jag ville bara passa på att tillägga att vi i tvåan hade en liten minikonsert för Herr Lindmark och några i min klass imorse. Alla log jättemycket, så antingen var vi hysteriskt roliga, ganska bra eller bara så dåliga (inte troligt) att vi var i enormt behov av lite stöd. Därför BÖR du också komma, så får du också le lite? Här kommer lite skamlös reklam, skriven av min kära bloggarkollega, klasskamrat, rödtott samt minikonsert-på-morgonen-besökare...

Mathilda:
Jag lovar att ni kommer gå runt resten av helgen med dessa fantastiska låtar i huvudet. Halvt hummandes halvt sjungandes. Riktgit bra om jag får säga det själva. Helt klart värt att gå PLUS det är gratis! 

Där hör ni! Kom! Puss!


Kommentarer
Postat av: Isak Samuelsson

Jag länkar till dig från min blogg och du får gärna göra det samma om du orkar.

adress: isaksamuelsson.bloggspot.se

2008-04-26 @ 16:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback