The high points, as we say in Sweden

Vänner. Ni ska få höra om dagens bästa stunder:

På väg till matsalen såg jag dem plötsligt - gamlingarna! Munnen for upp i ett smajl större än Ölandsbron, det var ju rena rama vallfärden! Dussintals gummor, tanter, farbröder och gubbar kom från ingenstans, och de var så söta, så söta. Det fanns gubbar med hattar, farbröder som gick snett, tanter som höll varandra under armen, ja, allt man kunde önska sig. Vissa var bistra, andra stoltserade med sina välförtjänta skrattrynkor. De är ju för söta!

Efter maten hände något än mer fantastiskt - jag och Mathilda mötte gamlingarna i dörren på väg ut från matsalen. Förstår ni? Jag fick se dem på nära håll! Underbara, söta människor!


image279

Kommentarer
Postat av: Skruvis

jag blir alltid lika glad när jag läser dina inlägg :D!

Postat av: Mathilda

Haha det låter som om du varit på safari och sett stora lejon på nära håller eller nåt. Söt är du iaf!

2008-04-23 @ 19:12:15
URL: http://mathildaaxelsson.blogg.se
Postat av: Monc

Herre Gud, det var MYCKET bättre än något lejon jag har sett!

2008-04-28 @ 13:20:49
URL: http://moncan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback