Lördagsfajka

Imorse träffade jag Trollflöjtsensemblen. Min trumpetkompis hette Erland, fast jag trodde han hette Allan. Sen har en av trombonisterna fett stort skägg, en jättemustasch och inte ett hårstrå på resten av huvudet. Brasset är sköna, helt enkelt.



Ikväll kom först Andrea, Mathilda, Ida och Siri i en bil, sedan Lindmark och sist Jennifer. Vi tokfikade. Det var 8 sorters kakor, tea och kaffe. Då var jag lycklig. Vi skrattade mycket, och sedan kollade vi på bilder från Napa och deras fjällvandring. Vissa bilder (speciellt när Per var med) fick mig att skratta så att jag nästan grät. Äh, det var en fantastisk kväll, men nu ska jag städa och sedan sova. Det är ju trots allt Stadsskogens dag imorgon, och då vill man ju vara pigg!

Hej Kaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback