Mulen eller Mulan?

Hej hopp snopp. Jag och Beluf kollar på Mulan, så jag håller på att tina igen. Dagen har annars varit en rötdag som har sagt mig att konservatorielinjen ligger far, far away och att jag är trött som en golvmopp. Men som sagt finns ju Mulan och Mushu, och det kan vara en av Disneys roligaste filmer enligt min ringa åsikt.
Dessutom håller jag och Isabelle på att bada våra instrument, så nu kommer de bli fetingsnygga och låta bättre än någonsin. För alla vet ju att det är instrumentet det hänger på, sedan spelar det mindre roll vem det är som spelar. Materialspelare, here we come!

Jaja, nu har Isabelle kissat klart, snytit sig och gjort en kopp the till, så nu ska jag ner och se hunnerna skjuta upp som krokusar ur snön.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback