Reggae

Reggaefestivalen var i år, precis som de tidigare åren najs bajs (till skillnad från kajornas). Det enda jag dampade på var att jag fick ett grönt band om armen istället för ett blått.

Grönt = under 18
Blått = 18 och cool

Det var så förnedrande. Här har man gått och varit 18 i ett halvår, och så plötsligt hamnar man tillbaka på ruta ett igen. Eller ruta 17, kanske. Bara för att jag tänkte att kontanter är bättre än kort, och därmed lämnat min korthållare innehållande leg:et hemma. Inte kunde man byta band dagen efter heller, utan hade man grönt band så hade man. Suck.

Resten tänker jag inte klaga på. Och matståndet "En riktig soppa" tänker jag till och med prisa. Sådär, ja.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback