Fajka

Det blev fika iallafall! Jag tror att jag älskar Jullgull och Lindmark lite. Eventuellt till och med Isabelle lite. Shit asså.
Mums.
Det gick åt tokmycket!
Woho!
Och jag har tacksamt nog ingen aning om hur mycket av det just jag åt!
Wii!
 
Imorgon blir en underhållande dag. Då blir det i princip innebandy för första gången på ett halvår, känns så iallafall. Nybycupen, första matchen startar kl 08.00, samling 07.00 och avresa 06.40. Jag längtar! oJ VAD MED GRÖT JAG SKA ÄTA! Caps... (nej)men asså vaddå lixom? Sånt får man ibland leva med och inte hålla på att ändra. Det blir lite estetisk ta-texten-som-den-kommer-style.

Monicas relativitetsteori nr 1: Ordet "relativt" är odödligt och kan användas i alla lägen utan risk för att göra bort sig.
Monicas relativitetsteori nr 2: Allting är relativt.


Må bra!

Just det. Jag kom ju aldrig dit, men när kvällen faller blir det hej då till Gunde och Henrik i plural (va? plural? idiot-Moncan!). Sorgligt och fantastiskt kul. Längta!


Må bra igen!

Kommentarer
Postat av: axel

En hel dag utan inlägg från monc-fjonk. Jag får ju abstinens!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback