Cup, hutt

Okej, snabb uppdatering på cup-statusen före sänggång:
DJ18*-laget som jag spelar i har vunnit tre av tre matcher med relativt stiliga siffror helt utan min förtjänst. Isabelle gjorde tydligen två viktiga mål (go Beluf!) i andra matchen, men det vet jag bara genom ryktesvägen eftersom jag bara varit med nu tredje. Den vann vi emellertid med 6-1, och det var en fin uppvärmning (för mig) snedstreck nedjoggning (för resten av laget) inför morgondagens möte mot Finland. Landskamp för Guds skull! Hmm, vad hädiskt det såg ut i skrift jämfört med talspråk. Men det ser bättre ut än en svordom åtminstone. Därmed bastu! För det kommer vara morgondagens tema:
Bastu. Bastufinnar och sedan bastubadning på kvällen. Jag gillar't!



(Hehe, parentes: syster frågade mig om jag inte skulle smaka en liten "shot" när jag kom hem. Perfekt för en atlet som jag, tänkte jag och svarade därmed vänligt men bestämt "nej, tack".)

*Dam-Juniorer upp till 18 år gamla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback