Good morning, sunshine!

Hej och hå - kämpa på tills du blir grå!

Så känns det nu. Kanske framför allt igår. Allt blev grått. Så jag försökte bota det genom att gå och lägga mig. Före klockan nio låg jag i min säng. Sömnen kom inte förrän efter halv ett.

Fy, jag blir nästan förskräckt när jag tänker på hur grinig jag var igår. Dagens förmiddag var väl inte mycket bättre, men tack och lov har jag fantastiska klasskamrater som tar hand om mig trots mina mulna fasoner. Till mitt försvar vill jag säga att jag mådde illa av trötthet och hunger. Men nu mår jag bättre. Fast det kommer väl innebära att jag inte lär kunna somna ikväll heller... om man ska visa sitt positiva Jag, alltså.

Jag är glad. Och kissnödig (har druckit 1,5 liter vatten samt tre stora koppar tea), så HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback