Bittermandel finns, men sötmandel är bättre

Ja. Vad har hänt?

Härom veckan funderade jag på om jag var bloggberoende. Jag trodde det. Oväntade 82 besökare på en dag. Men allting blir så stort.

Jag har en konstig period nu... jag drar mig undan från alla kontaktsätt, vet inte varför. Inte av någon speciell anledning har jag varit nästan omöjlig att nå - mobil, mail, facbook, MSN, ja, till och med BLOGGEN har fått vila.

Bajs på er.

Jag har varit ute på min första lill-lördag.
Jag har kännt hat mot en lärare.
Jag har gjort ett matteprov.

Äh. Inget viktigt har hänt. Tror jag. Jag har knappt varit hemma på en vecka, är sällan hemma och vaken mer än två timmar per dag. Det är lite slitsamt nu helt plötsligt. Och jag hatar alla förbannade projektarbeten, och allmänna grupparbeten som bara är jooooobbiga. Jag är inte bitter! Jag har bara inget positivt att skriva om. Fast jag är glad egentligen.

JO! Jag har hört två fantastiska naturvetenskapliga låtar som har satt sig på hjärnan - en om slime och en om fotosyntes.



Härligt att kunna avsluta positivt! Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback