Det finns bara ett sätt att stoppa dem...

Mamma har kommit hem med Ahlgrens Bilar i en ny tappning:
Sursockrade bilar - de "har samma sköna kaross och komfort som originalbilarna, men med desto ettrigare acceleration".

Hm. Undrar om det börjar gå lite långt, det här? Jag måste tyvärr säga att av alla olika sorters bilar och tillbehör har jag ändå tyckt att orginalet är godast. Jag brukar inte hålla på orginalet när det gäller godis, men jag tror faktiskt att vanliga bilar i vanlig modell är vad jag kommer att hålla mig till. Men oväxling förnöjer, har jag hört...

Klassikern Ahlgrens bilar Original
image241

Ahlgrens bilar Lakrits Däck
image242

Ahlgrens bilar Syrliga skyltar
image243

Ahlgrens bilars Glass
image244

Chokladlackade Ahlgrens originalbilar

image245image246

Ahlgrens bilar Sursockrade
image247

Ahlgrens bilars Tomteslädar
image248

Miljöbilar (kommande) (fjollig enligt min ringa åsikt)
image250
image249

Ahlgrens bilar i endast en smak per påse
image251image252image253





Brum, brum, brum

Om Ahlgrens Volvo V70 


Kommentarer
Postat av: josse

haha du är rolig du :) den nya är ju as god älskar den... men ja håller me tycket nästan att dom ska hålla sig till orginalet :p
puss på dej sötnöten

2008-02-23 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback