En helg går så fort, jaa Olga?

Trött som en bäver.
Trumpet och musik i stora doser är uttröttande. Lördagen och söndagen har ägnats åt spelande i Upplands Väsby med bland andra Urban Agnas, tillräckligt berömd trumpetare för att finnas med på
Wikipedia och för att kallas för "En av världens bästa trumpetare" på informationslappen jag fått i förväg. Han var gut. Flugfiskade med luft, kastade munstyckesfodral, dallrade med armar och spelade med sina sjukt begåvade söner (och deras homie Basisten).

Båda dagarna var lite crazy och fulla med intryck. Lördagen innehöll, förutom Bo-Inge, nio elever. Sex av oss fick börja vår vistelse i Upplands Väsby med en Pinsam Tystnad av tredje graden - unga människor som stod i en trång hall utan att säga ett ord till varandra. Men detta var tack och lov inget som hände på söndagen, det var nämligen omöjligt då vi bara var fyra som kunde följa med. Fast fantastiskt nog blev det inte ens en pinsam tystnad av andra graden. Rödhåriga Linn, norske Giske, Staffan stalledräng och jag hade det till och med trevligt skulle jag vilja säga. Hipp och hurra. 
Inget härligt Sibylla-häng (vilket vi haft på lördagen med Grim och "Adde B" (?) ) upplevdes på söndagen, nä, nu blev det mat på Coop Nära, en baguette för min del. 

Jag har inget mer att säga, jag ska sova nu! Puss!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback