En ljus framtid - full av smör och rosa moln

Hej hå, hej hå!

Jag har haft en svacka, men nu de senaste dagarna har de positiva sakerna börjat svämma över i min huvudsak igen. Jag insåg det i fredags när jag stötte på Mathilda på Storken, och hon sa något i stil med "oj, vad glad du var då". Något har hänt i mitt huvud, och plötsligt ser jag många fina saker.
Jag ser...
... en rolig fikastund med Beluf och Gurrasnurra
... en bussresa med Amanda
... en pankakstårta hos Emma
... en rolig tjej som hette Kim som jag träffade för första gången i fredags. Hon sa sitt ordspråk "det ligger en död uggla här".
... en picnic i Hannas garage
... en Kristin Wadin som är ovanligt fin (och tillbaka på innebandyträningen så att det åter glittrar)
... en naturvetarvecka utan press och med morgonte på mammas jobb

Det ser bättre ut. Hoppas det håller i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback