En riktig drömfest!

Jag har råkat ut för en ganska komisk sak. Här om morgonen drömde jag att jag träffade de trevliga brasspojkarna Lars och Gustav. Vi var jätteglada åt att se varandra, och när de skulle dra sig vidare för att fira sin kompis ville de att jag skulle följa med. Tyvärr var det någon annan som ville att jag skulle plugga, så jag hann inte bestämma om jag skulle komma med dem innan jag vaknade... Hur som helst skrev jag följande till Gustav på ansiktsbok:

Hej Gustav, jag vill bara tacka dig för att du och Lars bjöd med mig till er kompis födelsedagsfest i min dröm inatt. Du är en klippa! :) Kram!

Till svar fick jag:

Jag tror du får komma, toves kalas är på fredag klockan 20:00...

Oj, oj, vad roligt jag tyckte att det här var! Vilken slump att en av brassflickorna fyllde år just nu! Han måste ha trott att jag fiskade efter en inbjudan, och inbjudan fick jag (mer eller mindre). Om jag av en slump hamnar i Göteborg har jag i alla fall något att göra! 


Sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback