Erik/c, vem är du?

En Eric/k ringde hem till mig för någon/några veckor sedan. Mamma svarade, för jag var inte inne, men Erik sa att han skulle ringa tillbaka. Erik har inte ringt tillbaka. På rak hand känner jag 15 Erik:

Erik blond i Gamlis
Erik A i klassen
Erik W i klassen
Erik ex klassföreståndare
Erik ex dirigent
Eric som skjutsat mig till matsalen
Eric som jag träffade i Västerås
Erik från Lyckebo
Erik tvärflöjt
Erik den ende Larsson
Erik trummor i bandet
Erik i Andreas och Ronjas klass
Erik trombon med det vackraste i:et någonsin skådat
Erik som man inte ska kasta i glashus
Erik llillebror till kakan den bästa

Vem tror du att det var?

ps, känner jag någon mer erik som känner sig bortglömd, så kan du säga till. Inget ont.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Hej! Jag kan bara säga: det är nog säkert att stryka min Erik från din lista...

2008-03-01 @ 14:30:52
Postat av: möu

Haha, okej! Men du kan ju hälsa honom ändå ^^ Jag kom på någon mer Erik igår, men sedan glömde jag honom igen. Ja, ja.

Postat av: Amanda

Du glömde ju min pappa^^

2008-03-04 @ 09:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback