Film is nice

Ikväll var filmkvällen kort men mysig. En pizza från Gamlis-grillen, lite marängsviss och annat gott gjorde magen glad.

Dessutom kom Franco, han är ju för mysig! Gurra var tjock, och Jacob var sen. Av Erik fick jag födelsedagstulpaner och ett kort med människor som jagade pannkakor. Martin tog tillbaka sin tröja. Jennifer såg ut som mig på ett kort. Juno var gravid. Isabelle och jag missade bussen. Hedwig missade också bussen, fast åt andra hållet.

Allt var fint med andra ord. Joy.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det gjorde inget att vi missade bussen.
En extra pratis sitter aldrig fel och vulkanen fick inget utbrott varken igår eller idag. Den var till och med helt sval "chill". Hm, konstigt. . . menmen, livet är till för att man ska bli förvånad (, förvirrad och helt lost).
Strük

2008-02-02 @ 12:50:13
Postat av: Ful

Jaaa Olga, jaa, det gör mig glaaad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback