Gubbsjuk - bokstavligt talat?

Nu är det klart.

Monica är omvänt gubbsjuk!

På ett icke sexuellt plan. Men de är ju så söta! Idag såg och hörde vi världens gulligaste "messingssextett" där medelåldern låg på vitt hår/inget hår. Jag bara rös av ventilbasunistens finurlighet under glasögonen och trummisens bistra uppsyn då han felfritt förde sina soldater mot slutet på en väl genomförd konsert. 

Det är något fel med mig, men gamla människor, och då gärna gamla gubbar, är bland det sötaste jag vet. Bistra, griniga, prilliga eller entusiastiska - jag älskar alla sorter. Jag vill ha dem i miniatyr på mitt sängbord där de kan sitta och dingla med benen och traska runt till marschmusik.
Snälla?

Skrattrynkor! 

image230

(Mittenkarlarna är sötast, vilket tyvärr inte syns pga dålig bildkvalitet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback