Läsa, läsa...

Hej och hallå.

Min senaste timme har ägnats åt att sitta och egoläsa min egen blogg. Då insåg jag att jag har haft lite olika trender i mitt skrivande. De är rätt ointressanta att rada upp, men, då det är min blogg som jag skriver på för mitt eget höga nöjes skull, så kommer det en uppradning ändå!

Ett tag fetmarkerade jag varje inledande bokstav på ett nytt stycke.
Ett tag fetade jag ovanligt töntiga ord.
Ett tag fetade jag viktiga ord.
Ett tag hälsade jag alltid innan jag började skriva.
Ett tag gnällde jag bara.
Ett tag var jag jätterolig (främst i början, men några ljusglimtar här och var kan hittas).
Ett tag hänvisade jag hela tiden uttryck till dess skapare.
Ett tag var alla inlägg jättekorta.
Ett tag var alla inlägg jättelånga.
Ett tag var mina inlägg totalt opersonliga.
Ett tag var de relativt personliga om man kikade lite under täcket.
Ett tag pratade jag bara om skolan.
Ett tag gjorde jag massa uppradningar dag ut och dag in. Nej, vänta, det är ju hela mitt bloggnade år jag pratar om...
Ett tag hade jag nästan inga bilder.
Ett tag hade jag bilder i vartenda inlägg.

Vill ni höra en hemlighet som inte är så hemlig, men fantastisk på sitt lilla sätt ändå? Läs imorgon, jao!

Skrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback