Planering, min vän, planering

Hahaha, jag är bra feg! Jag skrev just ett inlägg, men det var så viktigt att jag inte vågade publicera det. Tänk om jag bara vimsade till allt, så här i trötthetens tecken? Tänk om det blev för långt så att ingen skulle orka läsa det?
För det mesta skriver jag bara för mitt eget höga nöjes skull, men den här gången kändes det faktiskt som att jag ville nå ut med det jag hade att säga. Om hur man förlänger sitt liv.

Det är bara en teori, men den fungerar så bra på mig.

Den kommer. Men den ska vara genomtänkt innan den publiceras, så att den inte bara blir ännu ett blogginlägg som går in genom ögat och ut genom munnen i en stor gäspning. Än sen om inte så många läser det. Huvudsaken är att de som väl läser det ska få en möjlighet att tänka till. Vi tänker alldeles för lite här i Sverige, och jag, jag tänker för mycket!

Puss och gos!  

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kanske tänker för oss alla min vän?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback