Bara för att.

Vill bara säga:

*Idag har jag haft skoldag till kl 18.00, och det kändes inte för långt, nä, för från 14.25 var det musik, och sådant gillar vi ju. Trevligt bussällskap fick man också med några charmiga musiker.

*Isabelle har en tysk hemma.

*Jag och Jennifer roade oss kungligt vid den buckliga spegeln vid kiosken när vi hade kollat vad det skulle bli för lunch. Att det skulle bli pannkakor (mums) kom vi sedan att förtälja för Julia och Mathilda med en rebus: en diffus panna minus "a" plus en höna med en tom pratbubbla. Mathilda löste den precis som Vanish löser smutsfläckar på era kläder. Good job!
image219

*Jag har uppdaterat mitt förra inlägg med en kaj-bild. Kraaaa, vad fin den är!

*Imorgon ska jag köpa en födelsedagspresent till mor, samt ett par svarta jeans till mig själv. Från Monki. Kanske.

*Imorgon får bli en bra dag, för det förtjänar jag. Samt de som behöver umgås med mig.



Gos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback