Bragder och Brrr

Jag vill bara berätta snabbt om kvällens bragder (jag hade flera medskyldiga):

  1. Köpa godis för 98 kr (jaja, skratta ni, jag tyckte det var mycket)
  2. Se nästan tre filmer
  3. Göra om Dracula till något så ofarligt som Drak-Ulla
  4. Den största bragden av dem alla: springa hela vägen från Julias lägenhet, förbi fyrishov och till närmaste busshållplats därifrån. En omväg blev det, men jag, Gurra och Jacob hittade till slut rätt, och vi hann med bussen trots att tiden inte var på vår sida. Springa, springa, springa - långt blev det. Vad bra vi var!


Jag ogillar en av mina lärare skarpt. En vacker dag hoppas jag att denna person ska lära sig att visa lite respekt för sina elever. Tills den dagen kommer ska det fortsätta krypa i mitt skinn på varje lektion med nämnda lärare. Brrr!

Prestationer är bra, jao, jag är stolt som tuppen!


Kommentarer
Postat av: Julia

haha, ni hann iaf!!
Jag glömde förkalra vägen för er =)
Söt-Monica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback