Buss som alltid...

Din mamma är allt jag har att säga. Eller hade varit om jag inte hade varit så galet dålig på det där med att få skrivkramp.

Inatt räddade Emma mig, trots att Caleb just hade friat till Julie och man höll på att leta efter stackars Luke. Hon är bra att ha, sade alla getterná. Hon löser de där sakerna som behöver lösas. Gå till Emma om ni vill knyta upp en knut!
Sedan drömde jag bussdrömmar som tog mig till Gränby (Uppsalas största inneställe). Detta till tonerna av Bruce Springsteens Devils and Dust. Aldrig har den i vanliga fall jättetråkiga skivan varit så jättebra. Mer gitarr till folket.

Nu ska jag göra all den kemi som jag inte har gjort de senaste veckorna.

Spürk.

Kommentarer
Postat av: Skruv

Vi är skruvsystrar, vi är till för att hjälpa och stötta varandra, vi älskar varandra (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback