Fjösdag

Det här är helt sjukt. Plötsligt har jag 50+ läsare de två senaste dagarna. Jag kan säga att jag har aldrig varit i närheten av så många individuella besökare per dag, vad har hänt?

Något som har hänt är att vi började skolan idag, och redan har tre lärare skjutit upp eller tagit bort läxor fullkomligt, blir man lite glad, eller? Svar: nej, jag orkar inte bry mig.


En bra sak med dagen då? Jo, jag skulle gå på en buss i Gamlis, men den blev väl åtminstone en kvart försenad. När den till slut kom, så var det en jättesöt bussgubbe som körde. Han log och pratade lite med mig, så plötsligt var det värt väntan. Fint.

Mathilda och jag har fullkomligt dissikerat ordet "actually". Det var roligt, men antagligen ingen vidare läsning för er som inte var där. Eller äh, ni kan ju få ett smakprov:
- Äääätchílly! (nysning)
- Ääät chilli! (uppmaning med "line up"-sound)

Om inte god, så i alla fall natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback