Jag har en plan! - Sickan

Igår, eller idag väldigt tidigt på morgonen (välj själva) åkte jag buss. Då tänkte jag på lite det ena och det andra, och kära vänner, nu ska ni få höra två av de så kallade tankegångarna.

1. Jag tror att jag älskar dem jag var i samma hus som igår kväll. Allihop. Jag skulle kunna vara überful (som i fuldag) och ändå känna mig vacker med dem, och det är inte dåligt alls, go vänner. De är sköna, och rara, och jag tycker om att krama dem! Gurra kan också få vara med på ett hörn, trots att han valde handbollen igår. Han hör ju ändå till "gänget". Emma får också vara med för min del, för hon var ju inplanerad igår, även om sjukan hann ikapp henne. Jag tycker om att krama henne.

2. Jag har en liten plan som går ut på att jag då och då ska göra inlägg tillägnade kompisar som har kommenterat i min blogg. I dessa ska jag med 1-3 motiveringar förklara varför de är bäst. Dvs saker jag gillar med dem.
Jag tyckte att det här var en bra plan, för då slipper jag själv göra så svåra val, och så kanske jag till på köpet får fler kommentarer från människor med stora egon. Eller stora Egon. Yes! Projektet ligger dock på is till en annan dag.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Öum, du, MONICA. . . (A)
Jag tänkte såhär, att. . .
. . . Vilken fin plan. Saker blir alltid så briljanta när man sitter på skumpbussen hem till storvreta. Fast ibland (Nästan jämt. Det är ju ändå Storvreta vi talar om, Olga) blir man störd i sina fina tankar och drömmar av en väldig massa fjortisar. De liksom tränger sig in mitt emellan ljusglimtarna med sina underbara stämmor och smarta kommentarer.

Det var inte det här jag tänkte skriva om från början XD Det blev precis som när man pratar - man glider in på en massa annat som bara kommer upp.
Det jag tänkte på i början var något i stil med att jag är bäst. Och att jag också älskar att krama dig (ibland, när jag är på det humöret). Och så älskar jag att säga att du är ful (uj)

Büms.

2008-01-12 @ 19:55:04
Postat av: Emma

Jag blev arg när illamåendet fanns alldeles för mycket och jag inte kunde komma.
Nu blev jag glad för jag är älskad av dig.
Ps. Jag, likosm Isabell, älskar att krama dig! Ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback