Texas, Texas, vad vore jag utan dig?

Idag började min dag bra. Vi skulle ha vår andra lektion i Fysik B - trodde jag, ja!
-"Vad gör du, Moncan?" frågade en sammanbiten Mathilda när jag plockade fram fysikgrejerna. "Vi har ju matteprov..."
Woopsie. Men istället för att känna den iskalla hinken med vatten i blodet bubblade det upp ett skratt. Jag tyckte att det hela var lite komiskt (blir väl inte lika kul att få tillbaka provet...), och tack och lov hittade jag en riddare i skinande rustning, Grim den Noble, som lånade ut sin miniräknare. Texas den gamle godingen (var är min?!), och, icke att förglömma, en 4 cm lång ingående linjal.
Det blir godkännt i alla fall. Ta i trä och allt det där.

Lite chill svenska och engelska, och svisch ned på stan med en Rudie som tog med Moncie till Monkie. Inget inköptes dock, men det hamnade nog lite dreggel på ett par svarta slimmade jeans. Jaja. Det enda jag köpte till slut var skolmaterial, två block och två fyrfärgspennor. Kul...

Nu får det vara nog!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahah din min var obetalbar!

2008-01-15 @ 20:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback