Tönt och tönt och tönt och tönt.

Just det... Om någon vill ha min Winter Swing-biljett (hallå, 380 spänn, jag vill inte slänga bort den bara sådär) så är det bara att ta den. Annars får jag pracka på den på någon. Som om jag inte har försökt. Som om jag har lyckats hittills.
Töntar vill jag bara säga till alla. Man kan faktiskt gå ensam på en jazzfestival, för jag kommer vara där och ta hand om eventuella töntar så gott jag kan. Kanske till och med bjuda på tårta om ni har tur.

Tönt kan du vara själv, snusk-Moncan.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Monika! Vi får föröka sälja våra biljetter till någon utanför entren.. Vi sitter i samma båt nämligen. haha
Ses snart

2008-01-26 @ 10:21:45
Postat av: Moncan

:D!
(sagt och gjort)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback