Två gift(s)

Idag kom två extrapresenter. De gjorde mig lite lycklig i magen även om denna kroppsdel liksom hela jag ibland har svårt att bestämma sig för vad den tycker.

Den första saken jag såg var en liten röd ask som hade hamnat i min brevlåda. Den innehöll ett alldeles eget Murmeldjur (om än i annan skepnad) med blomma och hjärta och födelsecertifikat. En liten hälsning hade denna nyfödda krabat med sig, alltihop från en viss herr Walnöt. Tack Martin, jag blev glad som en stork!

Den andra gåvan kom hemspringandes till mig efter nio. Två damer, mina alldeles egna två damer, bar fram en liten gåva i form av en inslagen DVD. På denna fanns "Just the way you bake a cake" - del två! Massvis med scener ur vårat gemensamma liv fladdrade förbi, och ja, det har ju varit vackert måste jag säga!
Förutom denna fantastiska lilla skrattkavalkad fick jag en hemmagjord tröja som var olagligt ful. Eller ja. Olagligt ful åtminstone, de hade köpt den, för den liknade mig lite antar jag. Den hade jag på mig idag under sköna, gröna Skrapan-tröja. Fiiint.

"Fika" (dvs sitta med en tekopp från ett annat bord) på storken med Julia var också bra. En bra dag tror jag.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Julia

hihi =)

2008-01-30 @ 09:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback