Uuusch

Min ömma moder har kommit med ett förslag som helt plötsligt har gjort mitt liv mycket mer komplicerat. Jag önskar att hon och min morbror aldrig hade kokat ihop denna soppa, för då hade jag kunnat fortsätta att leva lyckligt ovetandes. Det är inget hemskt, men det är något jag måste ta ställning till, och det är så många, så många aspekter i mitt liv som påverkas av och som påverkar beslutet. Och som alla ni som varit och fikat med mig vet, jag är usel på att ta beslut.
 
Jag ber om ursäkt för att jag är så kryptisk, men jag känner att detta måste vila någon vecka innan jag skriver vad det handlar om på bloggen. Jag vill hinna berätta det ansikte mot ansikte (eller lur mot lur) för några kompisar och inte att de ska läsa om det här, på bloggen. Äsch. Det är inte som att det är något som är bestämt. Ingen fara på de kråkfyllda taken. Det är ingen mörk hemlighet, ingen hemlighet alls till och med. Jag kan berätta om du frågar. Annars kan du läsa vad det var om en vecka.
Som sagt, jag vill inte låta kryptisk, men mitt huvud snurrade, så jag var tvungen att skriva av mig lite.

Pöws.


Kommentarer
Postat av: Skruv

Att skriva av sig brukar få roliga resultat, och det säger jag av ren erfarenhet :D

Postat av: Skruv2

Alltid lika vis!

2008-01-18 @ 18:46:21
URL: http://moncan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback