Dónde están ö, v, r y n?

Bom, bom,bom. Jag sitte här i Finneladet och täker på mi fatastiska vecka som har arit.

Och pltsligt upptäcker jag hu dåligt mitt bibliotekstangentbord är. Ö, v, r och framför allt n tycks fattas mig stundvis. Hoppas att ni har översikt med detta. Jag hamrar lite hårdare på de små knapparna som kompensation, och gubben brevid mig har redan nu, på inläggets sjätte mening, börjat snegla mot mig. Han ser inte allt för gillande ut...

Hur som helst, veckan har varit fin, så den har man chans att läsa mer om. Bilder till både det ena och det andra kommer upp när jag åter skådar ut över Sveriges sköna landskap (bilderna ligger på datorn där hemma). Håll till godo med lite text tills dess.

Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback