Kod röd, kod röd! - tristesss

Jag håller på att förgås av tristess. Man blir så ensam i Finland. Familjen är... ja, inte överskattad, men lite variation hade ju inte varit så dumt. Trots allt försöker jag göra det bästa av situationen genom att:


Springa
Spela trumpet
Läsa
Hitta på namn jag tycker om
Hitta på rytmer och musikaliska fraser jag tycker om
Försöka älska den uråldriga elorgeln (men det blir nog för svårt)
Lyssna på min iPod Kaijan Ulf
Prata lite med farmor

Nu har jag faktiskt haft turen att ha tillgång till bibliotek och dator TRE gånger under veckan, så jag borde väl inte klaga. Men igår blev plötsligt allt tråkigt, och nu saknar jag er, mina fantastiska kompisar. Jag muntrar upp mig med att jag får leka med Emma (med flera, förhoppningsvis) och gå på födelsedagskalas under de två dagar jag är hemma före avgången till Göteborg. Ett litet rep med bandet vore också ljuvligt.

Tusk. Nu ska jag gå och köpa skivor och DVD-filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback