Finland...

Finland blev idag en ångestattack. Vad gör jag här?

Vad jag inte tycker om med Finland:
1. Det ser nästan ut som Sverige, men bara nästan. Därför känns det som att man borde känna sig hemma, ändå gör man det inte.
2. Alla dessa människor i träningsoveraller. Ofta matchande för äkta makar.
3. Alla vägar som inte leder någonvart.
4. Mjölkört och rallar-ros (jag skiter faktiskt i om du inte vet vad det är. Det finns floror) i vartenda dike.
5. Solnedgångarna som inte är lika fina som de brukar.
6. Ingen talar svenska.
7. Jag träffar inte en käft i min ålder.
8. Det är helt platt. Värre än Skåne.
9. Husen är slitna.
10. Jag finns här.



Jag känner mig lite ensam helt enkelt, är det så konstigt? Jag är van att ha svårt att få tiden att räcka till för mig själv eftersom det alltid finns någon annan som vill ha mig.

Kommentarer
Postat av: SnuskIsabel, Din alldeles egna favorit

Vem vill inte ha Moncan?

Självklart saknar jag dig inte, för sådant krävs ju faktiskt att man tycker om personen i fråga. Däremot känner jag för att träffa dig, varför du faktiskt får ta och pallra dig hem nu!

DOCK är jag rädd att du kommer väldigt sent på lördag kväll? Jag åker nog hyfsat tidigt på söndag morgon. Fan vad ful du är.

Flügsmäll.

2008-07-18 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback