Bom, bom, bom, krash, smack, fjonk!

Mongodator. Nu blev jag trött. Helt oprovocerat öppnade den en sida om licens i just detta fönster! Hela mitt inlägg om Jonas (inte så långt men ganska pikant och klart sånär som på en mening) raderades och kommer aldrig mer igen. Tröttsamt. Jag får skriva om honom, UNT och eventuellt en Ida någon annnan dag. Men vid det laget kommer jag antagligen ha spelat en innebandycup nattetid samt haft 7 h rep av Kattemusikalen. Samt berättat att Isabelle är hemma från det tyska landet. Kul. Verkligen roligt. Härligt sinne för humor måste jag säga - yesssss.

Nu ska jag gå och lägga mig i min bitterhet. Jag som till och med alltid kopierar mina texter inför publicering av den händelse att man ska loggas ut. Morr...

KUL att du som läsare fick läsa ett så POSITIVT inlägg. Men sküll inte på mig...


Püss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback