Glad som (en trött) bäver

Jag är jättelycklig och har så varit de senaste dagarna. Utom en stund igår när jag bröt ihop över fysiken förstås, men sånt ingår ju i princip i planeringen inför ett prov, så...

Det jag egentligen tänkte säga idag var att jag inte borde vara så lycklig, för tinnitushelvetet är på frammarsch igen efter en tillfällig frist med lite simpelt sus. Nu är det ackorden som gäller igen. Tur att mitt humör inte har vett nog att lyssna på dem då!

Bra kommande saker:
Det blir lov imorgon
Herrmatch
Party, party efter matchen (om jag hinner eftersom packande inför Gbg är en nödvändighet)
Göteborg och en mormor över påsken
GODIS på påsken!!!
Kattemusikalen hela lovet --> ett socialt lov med musik och trevliga människor
Sovmorgon i plural... mums!

Hopp, hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback