Summa kardemumma

Mmm, jag bara spinner när jag tänker på helgen som har varit.

Pi-dagen innefattade en inflyttningsfest hos Martins syster Maria. Sedan kom tröttheten över oss, så vi kilade hem till Martin och såg på (sov till) crazy-filmen Crank. Det var en mysig kväll, precis så som det ska vara - tack för den Mürt!
På bussen hem träffade jag allas vår egen Erik Arvidsson med sin Louise som fyllde år, pi-dagen till ära. En annan som fyllde år var läraren Birgitta, så jag och Erik klättrade på morgonen in genom klassrumsfönstret och sjöng för henne (tillsammans med Johanna och Sofie som krävde att få komma in) då hon låste upp. Vackert, om än utan stämmor!

På lördagar får man sova ut, märkte jag. Huuu vad gött att vakna av sig själv! Innan jag ens kommit ur sängen kom Claes och visade mig sin vad. Där sitter numera Mr Lieman.
Trallala, promenix med musetörerna, och på kvällen vart det improvisation. Det slutade med en kväll med grabbarna i gamlis (utom Erik som grattade Xinge - GRATTIS XINGE FRÅN MIG MED!), och den slutade braaa trots att den inleddes med melodifestival. Titta vi flyger II kan rekommenderas. Men aldrig har jag varit så nära att missa en buss från Bågspännarvägen!
Dum som jag var tänkte jag när jag kom hem att jag skulle ladda upp massa låtar på min nya mp3. Det hela slutade med att det nu ligger massa bra låtar på iTunes istället och att jag fick 5½ sömn eftersom...

...det var gudstjänstspelning idag. Men man ska inte klaga. Nu ska jag traska med Beluf och hoppas att det inte börjar regna igen. Puss!


Kommentarer
Postat av: Martin

Mm, det var en bra kväll. Löjligt lite jag såg av filmen dock ^^ Mycket mysig kväll.

2008-03-16 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback