Den förlorade Moncan

Det var länge sedan sist, kära vänner. Jag kan bara tala om att jag har haft det fruktansvärt bra, men också att jag har varit väldigt mycket och länge i skolan. Under tiden som gått har jag hunnit klara av:

Fredagsmys med pojkarna i Gamlis och några flickor från olika håll
20-årsfest på ett tak för världens bästa Abbe
Vårkonsert
Lite fotboll här och var
Musikklassens skiva som för min del var underbart härlig
En missad fysiklabb som skulle tas igen, som gjorde att jag förlorade en fyra timmars sovmorgon dagen efter skivan
Galet mycket tid framför skolans datorer inför inlämning av tidning. På onsdagen kom jag hem nio och på torsdagen halv tio...
En sjukt kul talangkamp mellan Rude och Snuskisabel
En skiva på Göteborgs nation
Glida runt med Ljung-kung och Ida medan man träffar Håkan som till slut fick en St: Petersburgare att äta.
Vakna av en glad Jonas som ringer


Lagom blandning. Jag är glad och hes som en blåmes. Jag har förresten blåmesungar som bor i en holk som sitter på utomhusväggen till mitt sovrum. Ojoj. Mys, kanske. Puss!


FANTASTISK helg! Fredagsmys, 20-årsfest, bandmys, vårkonsert, fotboll på tak, fotboll på yrsa. Jag är lycklig. Och peppad. Ikväll blir det nämligen skiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback