Do bist blockerad

Varför är folk så fruktansvärt angelägna om att alla andra ska ta reda på vilka de har blivit "blockade" på MSN av? De senaste veckorna vet jag inte hur många det är som har skickat mail och öppnat konversationer med mig, bara för att säga till mig att jag kan och ska kolla vilka som har blockerat mig. Jag bryr mig inte. Jag gör verkligen inte det.
Varför vill man veta sånt förresten? För att sätta dit den som blockade dig? För att kunna veta vilka du kan "lita" på? Det känns bara så grundskoleaktigt (har jag sagt att jag trivs på gymnasiet?) att mucka gräl över en sådan sak, att man har blivit blockad på MSN. Vill man blockera folk så får man väl göra det, och vill man inte, så låt bli.
Jag för min del tycker att blockeringsverktyget kan vara alldeles utmärkt om man råkar prata med många vid sängdags. Då räcker det med att man säger "sov gott" en gång per person, annars fortsätter ofta vissa prata ända tills man loggar ut, och då blir själva utloggningen så fruktansvärt uppskjuten.
Människor, ni kan vara lugna. Det är bara att blocka mig på MSN, jag kommer inte se efter vilka ni är! Blocka på, blocka på, blocka på.


image297

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback